Eindelijk aan 23 Archiefdingen begonnen! (Ding 2 en Ding 3)

En hier is mijn eerste #23ad blogpost. Blogger van Google kende ik al. Ik wilde iets anders proberen en ben maar eens bij WordPress gaan kijken.

Maar eigenlijk moest ik vanmiddag gaan werken aan het begin van een visie op de ontwikkeling van een Digitaal Depot. Snel uitloggen dus en vanavond verder knutselen aan dit blog. Moet ook wel, want anders kom ik nooit aan m’n honderd woorden per Ding πŸ™‚

4 Reacties to “Eindelijk aan 23 Archiefdingen begonnen! (Ding 2 en Ding 3)”

  1. alinda Says:

    Hoi,

    Welkom!!! ben benieuwd wat je van wordpress vindt. Het ziet er net iets gelikter uit vind ik zelf. Veel succes met de ‘dingen’!

    groetjes,
    Alinda

  2. Wegenwacht Says:

    Hallo,
    Je hoeft er geen 100 woorden per ding aan vuil te maken. Ietsminderis ook genoeg.

  3. Lineke Says:

    Ha,

    nog iemand die voor WordPress kiest, goed zo! Veel plezier met de 23 dingen. Inderdaad wel opmerkelijk hoe ver de digitale ontwikkeling is voortgeschreden. Hoewel… van chatten via een trage telnetsessie naar twitteren op twee laptops aan de keukentafel… tja.

    Lineke

  4. Edwin Says:

    Hoi Hanneke,

    Daar ben je, van harte welkom πŸ™‚

    We kennen elkaar natuurlijk al van Twitter en soms zullen de lijntjes via dat kanaal korter zijn maar ik laat het helemaal van jou afhangen waar en wanneer je eventuele vragen stelt.

    Worpress biedt weer andere mogelijkheden dan Blogger maar heeft ook andere beperkingen. Ik ben benieuwd wat je ervan zult vinden uiteindelijk.

    Hoe dan ook veel plezier en succes!


Geef een reactie

