Ding 10: Is Delicious nu echt zo lekker?

Het is ruim een maand geleden dat ik voor het laatst blogde (blogte? bloggede?), schande! Maar goed, er waren andere dingen die moesten gebeuren. Intussen is natuurlijk de mooie voorsprong die ik had op het rooster, wel helemaal weggesmolten. Jammer. Ik zie tot mijn schrik dat ik ruim zes dingen achterloop!

Delicious is wel een beetje debet aan de vertraging denk ik. Ik weet nog niet goed wat ik ermee aan moet.

Het eerste argument om het te gebruiken gaat niet op. Ik werk zowel thuis als op het archief met Firefox. Voeg daar het superhandige X-marks aan toe en je hebt overal je bookmarks gesynchroniseerd staan. Ook de snelkoppelingen in de balk kloppen altijd en je hoeft nooit meer te zoeken. Het is natuurlijk wel aardig om te zien welke sites anderen aandragen, maar op dit moment heb ik er blijkbaar even het geduld niet voor.

Ik heb in elk geval een account, en wellicht dat ik er snel nog eens naar zal kijken en dan wél blij word!

En wellicht dat ik dan een blogpost schrijf die ook de moeite van het lezen waard is 😉

Geplaatst in Uncategorized. Tags: . 3 Comments »

3 Reacties to “Ding 10: Is Delicious nu echt zo lekker?”

  1. Christian Says:

    Ik gebruik ook FF, maar ook IE, Opera en Safari, af en toe. Dan daarbij zit ik ook wel eens bij m’n broer of m’n moeder, of wie weet wil ik nog wel eens naar een andere browser overstappen, Chrome of zo. Ik weet niet hoe X-marks met al deze werkelijkheden en veronderstellingen omgaat, maar voor Delicious zijn ze alvast geen probleem! 😉

    Ik vind trouwens zelf het sociale element erg handig. Kwestie van smaak en gewenning misschien ook.

    Succes met de inhaalrace!

  2. Edwin Says:

    Maar je hoeft ook echt niet alles leuk te vinden en even diepgaand te bekijken hoor. Zelf gebruik ik delicious nooit meer eigenlijk. Ingehaald door andere middelen inmiddels.

    Fijn dat je er weer bent in ieder geval. ‘Slechts’ op Twitter was het voor even 🙂

  3. Ding 10: Delicious. Nog steeds niet my cup of tea « Archivaris in de Zeeuwse klei Says:

    […] vorige keer dat ik de Dingen deed, had ik blijkbaar wat moeite met Delicious. De site werkte misschien niet zoals ik dacht, ik wist misschien niet wat ik ermee […]


Geef een reactie

