Ding 10: Delicious. Nog steeds niet my cup of tea

De vorige keer dat ik de Dingen deed, had ik blijkbaar wat moeite met Delicious. De site werkte misschien niet zoals ik dacht, ik wist misschien niet wat ik ermee moest, wat dan ook. In elk geval komt het erop neer dat ik een onbevredigd gevoel overhield aan dit Ding. Als iedereen iets handig en gemakkelijk vindt, en ik snap er niks van, dan doe ik iets niet goed.

Aangezien  ik de cursus nu opnieuw doe, ben ik vol goede moed aan de slag gegaan met Delicious. Maar helaas. Opnieuw ben ik niet overtuigd. Blijkbaar ben ik een dermate oppervlakkig internetter, dat ik voldoende heb aan een paar websites die ik vast afloop via Feedly, en de links die ik via twitter of andere media opscharrel.

Hier komt mijn luie aard weer aan het licht? We zullen zien. Ik ga in elk geval Diigo nog wel uitproberen, dat lijkt iets beter te gebruiken met mobiele apparaten

Geplaatst in Uncategorized. Tags: . 2 Comments »

2 Reacties to “Ding 10: Delicious. Nog steeds niet my cup of tea”

  1. Marleen Says:

    Wat Delicious betreft ben je nu wel overtuigd. Benieuwd naar Diigo, maar wellicht lezen we dat nog in de eindevaluatie…

  2. Henri Says:

    Als je er niets in ziet, links laten liggen. Toch heeft het twee grote pluspunten. Als je het als een soort van zoekmachine gebruikt kom je bij sites uit die favoriet zijn bij mensen i.p.v. machines en als tweede het is een ideale back-up voor je favorieten.


Geef een reactie

